Bästa!

Hellu! allt bra med er? :) jag har varit borta några dagar i uppsala hos min älskling. har inte haft lust o skriva, har haft fullt upp med annat kul. hans barn har varit där också så har umgåtts med dom också, jätte kul! vi har ätit massa god mat, kollat på filmer, spelat tv-spel, mm. mår bäst när jag är med dom. eftersom johnny har jobbat en del har jag lagat mat, diskat, tagit undan saker o lite sånt, så har blivit en riktig wifey nu. tycker faktiskt det är riktig kul att lagat mat och sånt som jag inte har gjort så mycket förut. att lära sig laga nya maträtter och lyckas är jätte kul :D vet någon som ska få lära mig mer matlagning senare, nicki min vän, hon är grym i köket, kan massa maträtter, lätta och komplicerade. dom godaste rätterna hon gör är afrikansk mat :D mmmmmmh säger jag bara! well well, har iaf haft det underbart i uppsala. sorligt att åka därifrån nu :( men jag va tvungen att komma hem lite. dessutom ringde dom idag från jobbet där jag va på jobbintervju för några dar sen och sa att jag har fått jobbet :D är överlycklig! det är på en förskola i örby, älvjö :) jätte mysigt stor villa med trevlig personal. på fredag ska jag dit och hälsa på barnen, ska bli spännande. sen börjar jag jobba på måndag, 3 dar i veckan. blir en bra start på jobblivet :) men nu ska jag lägga mig o kolla på en film eller nått, är så slut efter resan hem! ta hand om er. bisou



Kommentarer
Postat av: Johanna - Mamma till Sami

Är det Vi Som Växer ? :)

2011-09-14 @ 21:24:51
URL: http://lyyckligaste.blogg.se/
Postat av: Johanna - Mamma till Sami

Asså heter dagiset så :-P

2011-09-14 @ 23:29:51
URL: http://lyyckligaste.blogg.se/
Postat av: Johanna - Mamma till Sami

okej :)

2011-09-15 @ 13:41:17
URL: http://lyyckligaste.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0