Bergodalbana

Shiet vilken dag.. mitt humör har varit som en bergodalbana.. först nervös, sen glad, sen förbannad, sen ledsen, nu är jag helt slut och förvirrad.. livet är verkligen inte lätt. har iaf varit i farsta med sanna idag, gort lite saker vi behövde göra, sen åt vi en fettofrukost på donken och efter gick vi och köpte lite saker. fick med mig ett par gummistövlar och ett skydd till iphonen. nu är jag hemma, har precis duschat, ska snart färga håret sen bara ta det lugnt. har även bokat bord till en trevlig restaurang till imorgon där jag och mina tjejkompisar ska fira min födelsedag :) ska bli jätte trevligt! ta hand om er! bisou






Gummistövlar från Din sko - 299 kr


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0