Den vita massajen

Har precis kollat på min favoritfilm, den vita massajen. kan inte komma ihåg hur många gånger jag sett den nu. världens bästa film. så fin, så kripande, så häftig, så sorglig.. från kärlek vid första ögon kastet som skapade äkta, äkta kärlek mellan 2 människor som levt så olika liv, olika kulturer, allt, dom får barn, lever tillsammans, till 2 brustna hjärtan när dom inser hur omöjligt det är att leva ihop. så stark kärlek.. wow.. tårarna rinner som vanligt när jag ser den. får så starka känslor. finns 2 speciella scener som jag tycker är så fina. ena när hon har varit borta från honom ett tag och så när hon kommer hon tillbka och han ser henne, släpper han allt han håller i, skriker av glädje o så springer dom till varann och kramas. den glädjen asså! sen när hon föder deras lilla mulatt tjej, så söt. o han kommer till sjukhuset och lägger sig på hennes bröst o båda håller om bebisen. så vackert! ja, jag älskar verkligen den filmen. ni som inte har sett den, måste se den! nu ska jag snart gå o lägga mig o läsa, sen sova. börjar bli trött.. godnatt på er. ta hand om varandra och ta vara på det ni har. bisou


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0