iPhone 4 alåååå!

Hellu! jag har spenderat helgen hos min älskling i uppsala. barnen var där också. har haft det jätte bra. mycket saker här hänt under dom här dagarna, mycket intressanta saker. vi har gjort det vanliga, ätit god mat, kollat på filmer, lekt med barnen, spelat tvspel, mm. massa höstmys! åkte hem idag, saknar min baby redna.. så jobbigt att vi bor så långt ifrån varandra.. :/ saknaden är hård! nu ska jag snart gå o lägga mig och imorgon är det min första riktiga jobbdag. måste bara säga att min pojkvän är världens bästaste! jag fick en iPhone 4 av honom i födelsedagpresent :D ni skulle ha sett min reaktion när jag öppnade paketet. jag la ifrån mig telefonen och sa: nej det här är ingen riktigt, det är en leksak. på riktigt, jag trodde inte att det va sant! men sen börja jag trycka på den och såg att det var en riktig :D som att hålla i en dyr diamant! jag var och är överlycklig :D tack tack älskling igen! har inte använt den än, ska ringa Tele2 imorgon och be om att få ett kontaktkort med mitt gamla nr. sen jääävlar, kommer jag använda den 24/7! i cant wait ;D nu är det godnatt för idag, godnatt! bisou



Kommentarer
Postat av: hallonmamma

Nääää.. vilken gullig pojkvän du har!

2011-09-20 @ 08:09:29
URL: http://hallonmamma.blogg.se/
Postat av: Tele2

Hej Martina,



Vi på Tele2 hoppas du fått hjälp med nytt simkort till ditt nummer så du kan börja använda din nya Iphone. Annars får du gärna höra av dig på min mejladress [email protected].



Med vänliga hälsningar



Michaela Lindell, Tele2

2011-09-20 @ 14:42:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0