Jobbintervju

Hey! hur mår ni? nu är jag hemma från uppsala. har haft några underbara dar med älsklingen. han har jobbat mycket men vi tog vara på stunderna han va hemma och kunde umgås med mig. har bara tagit det lugnt, lagat mat, kollat på massa bra filmer o så. speciellt en film jag sent kommer glömma är "desert flower". den är så fin och sorglig.. tårarna rann o rann.. jag svär, hon va så vacker så jag fick rysningar i hela kroppen. och hennes personlighet gjorde henne ännu mer speciell. har läst boken också. handlar om en somalisk tjej som rymmer från sitt hemland när dom vill gifta bort henne. hon kommer till london och blir en världskänd modell. det är vad den handlar om och mycket mer. så himla bra! se den! iaf, åkte hem idag, kändes tråkigt men jag va tvungen. ska nämligen på jobbintervju idag på en förskola. hoppas på att det går bra! håll tummarna för mig ;) ska snart dra så ska göra mig i ordning nu. take care, bisou

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0