Möte

Goodmornin! wazup? :) har precis vaknat, sitter och äter frukost nu. ska göra mig i ordning snart sen dra till farsta på möte på arbetsförmedlingen. det är nått informationsmöte man var tvungen att gå på. sökte 4 jobb för 2 dar sen och 2 av dom har redan svarat och erbjudit mig tjänster. en förskola ringde igår och ville att jag skulle komma på intervju nästa vecka, så ska dit och se hur det känns. tjänsten är 50 %, 3 dar i veckan. men det är en bra början. då kan jag samtidigt jobba som barnvakt som jag gör nu. perfekt! mamma kommer till farsta sen också så ska vi handla lite och sola. får se vad som händer senare, kanske träffa sanna och hitta på nått. bisou

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0