Paaaaaaarty

Wazup? har inte orkat skriva på några dar, men ska berätta nu vad jag har haft för mig. i fredags åkte jag hem till nicki en stund, sen åkte jag med henne och amaya till skärholmen där hon skulle lämna in sin mobil på lagning. vi var kvar där ett tag, åt o så. sen åkte jag hem och fixade mig inför kvällen. mötte upp sanna lite senare och vi åkte till wookhouse i stan, satt där o drack, sen gick vi vidare till berns och feeeestade loss! vi hade en grym kväll :) riktigt skön musik var det där, mycket folk, skön stämning. vi var kvar där, dansade, drack, tills dom stängde, sen gick vi såklart till donken och gamade mat, så otroligt gott med fyllemat! va chockad över hur kallt det va ute, jag höll fan på att frysa ihjäl :O nyss var det sommar och helt plötsligt är det vinterkyla.. ush! sommar kom tillbaka :/ iaf, vi åkte hem sen och sov skönt efter en rolig kväll. dan efter, alltså igår, blev det en riktig bakis dag för oss. sanna va kvar hos mig, jag gick o köpte mat, vi åt, sen kollade vi på lite filmer, gjorde fattiga riddare, som va hur gott helst, åt glass med colasås och frukt. fett skönt dag :) sanna har åkt hem för en stund sen nu, hon ska till sitt land. själv är jag hemma, ska städa, duscha o så lite sånt snart. men först ska jag äta fruuukost! byyye byee, bisou







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0