Taack!

Heey :D hur mår ni? jag mår bra, för idag är det min födelsedag! har jobbat idag, allt gick bra. börjar komma in i det mer o mer :) blev uppvaktad av några föräldrar som kom med presenter till mig från ingenstans, godis och blommor. för gulligt! jag blev jätteglad :D trodde inte jag skulle få nått, har ju bara jobbat där 2 dar. men det va verkligen snällt av dom. kom precis hem nu, ska fira med familjen, äta god mat och ha det trevligt! har fått massa fina gratulationer på facebook, tacktacktack! blir så himla glad :D ni är underbara! men nu är jag sååå hungrig, skriver igen sen! bisou


Kommentarer
Postat av: Ida [ f l a v o u r e d . b l o g g . s e ]

Var gärna med i mina tävlingar där du bland annat kan vinna en goodiebag från E.l.f. Cosmetics, sminktillbehör från MAC, ögonfransserum, smycken etc.



Coming up: Vinn valfri onepiece, vinn valfri spa behandling, vinn valfri Ziperall.



Kika in och se om någon tävling faller dig i smaken :)

2011-09-20 @ 18:27:50
URL: http://flavoured.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0