Yessir

Zup? jag är hemma från jobbet nu, har varit en seg dag, va så himla trött.. blir ju så efter helgen.. menmen. har precis ätit min favvomat köttfärssås med spagetti :) ska vila lite snart, kolla på film eller nått. men först tänkte jag berätta om min helg. var ju ute med mina tjejkompisar i lördags. vi var först på wok house och åt en jättegod middag, sen var vi kvar där och några drack lite. sen drog vi vidare och skulle till en nyöppnad klubb i sankt eriksplan, men det va lite svårt och hitta så det blev en lång nattpromenad tills vi hittade den. klubben va helt tom och vissa kände att det var lite onödigt att gå in så vi gick alla till nivå en stund sen drog några tillbaks till klubben och jag och några andra skulle hem, men på vägen ändrade vi oss och gick en sväng till berns. det var kul där, men jag va trött och mådde lite dåligt så jag åkte hem efter ett tag. sov skönt när jag kom hem, sen kom sanna till mig lite senare. men jag hade en underbar kväll med mina vänner :) tack för allt! jag älskar er! söndagen blev bara en chilldag med sanna, vi kollade på film, åt fettomat och så. riktigt skönt! nu är jobbveckan tillbaks igen, ska även jobba extra den här veckan så kanske blir 5 dagar istället för 3, vi får se! lägger upp lite bilder på helgen, enjooy! bisou













Kommentarer
Postat av: Anonym

Kan du inte lägga upp bilder på vad du har fått i present :)

2011-09-26 @ 21:02:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0