Kryssning 2

Hellu :) allt bra med er? jag mår bra, håller just nu på att göra mig i ordning. ska snart möta älsklingen och åka till honom ett tag. mysmys! kom hem idag från en 40-timmars kryssning tillsammans med älsklingen. vi hade jätte trevligt och mysigt :) igår klev vi av i finland, helsingfors och gick runt lite o kollade där och åt. ganska tråkig stad faktiskt.. menmen. på kvällen igår åt vi en jättegod buffé på båten, med massa olika saker o välja på, med goda efterrätter efteråt. har varit en del storm och vågor också, men vi vilade under den tiden. har haft det bäst, en oförglömlig resa :) vi har blivit värsta kryssningsgalningarna haha! men det är ju så mysigt. well well, jag skriver väl om nån dag igen. ha det bäst! bisou









Kommentarer
Postat av: sally

åå vad sööta ni är =). Har frågestund på min blogg kom gära in =) b

2012-01-08 @ 17:16:35
URL: http://bossdiva.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0