Nyårsafton

Hellu :) hoppas ni har haft det bra under nyår! det har iaf jag :) på nyårsafton åkte jag först hem till olivia och åt 3-rätters middag med henne, hennes syster och hennes kompisar. alla va jätte trevliga och det blev helt lyckat med god mat! vi var kvar där till halv 10 sen fick jag och olivia springa till bussen. vi hann inte äta efterrätten hemma så vi tog med oss 2 tallrikar med kladdkaka och grädde som vi åt på bussen, haha helt flippat! vi åkte in till stan, olivia skulle klubba och jag åkte vidare till hallunda där nicki var hemma hos sin brorsa med lite folk. hade jätte trevligt där :) fick mera efterätt där, en god tårta, sen satt vi o tog det lugnt, pratade o så. sen kl 12 gick jag och nicki ut en stund och kollade på alla fina fyrverkerier och så ringde jag älskling prick på tolvslaget och gav massa pussar genom telefonen och önskade varann gott nytt år! sen gick vi in igen och kollade på resten av fyrverkerierna från förstret. hennes brorsa bodde på 7:e våningen så det va riktigt bra utsikt. senare vid 2 tiden åkte jag, nicki och amaya hem till dom, åt lite fufu och sen sov vi gott vid typ halv 5. så länge har jag inte varit ute på länge! blev iaf en trevlig, mysig, lyckad nyårsafton :) har sovit hos nicki sen dess. igår bakade vi kladdkaka och idag gick vi runt på söder lite och shoppade. nu är jag hemma. har ätit och duschat och fixat lite saker. nu blir det bara chill, ska lägga in lite bilder på bloggen o så. ha det bra! bisou















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0